Comorile Egiptului
Turista din Germania TINUTA fortat noua ore pe Otopeni! ”Nu sunt o infractoare, lasati-ma sa plec!” – Bucurestiul
Ramai alaturi de noi

Transport

O turista in varsta de 21 de ani din Germania, care a venit in vizita in Romania, sustine ca a fost oprita noua ore in Aeroportul Otopeni, pentru ca nu avea, pe langa pasaport, inclusiv si buletinul, desi calatorise in alte tari in aceleasi conditii.

Tanara in varsta de 21 de ani din Germania a plecat, impreuna cu sora ei mai mare, de 23 de ani, in vacanta in Ibiza, transmite Mediafax.

De acolo, fetele au venit in Romania, dupa o escala la Barcelona.

Vineri dupa-amiaza, cele doua surori au ajuns in aeroportul Otopeni din Bucuresti, unde Eva Alkadri sustine ca a fost retinuta pe motiv ca nu are documentele in regula.

Comorile Egiptului
„Trebuia sa ajungem in Romania, unde urma sa ne petrecem cateva zile cu prietenii. In Bucuresti am intampinat probleme. Sora mea a fost oprita in aeroport. I s-a spus ca nu are buletinul la ea si nu poate inainta. Asa ceva nu ni s-a mai intamplat. Avem pasaport european. Am calatorit cu el peste tot. Asa am si plecat din Germania spre Ibiza. Am ajuns apoi in Barcelona, de unde am plecat in aceleasi conditii spre Romania. Eu am avut noroc ca am avut buletinul la mine, altfel pateam la fel. Sora mea a prezentat, pe langa pasaport, care este in regula, si o copie a buletinului. Nu a fost luata in considerare”, a declarat, pentru Mediafax, Midia, sora cea mare.
Abia dupa 9 ore turista a fost lasata sa plece.
„Noua ore, atat am asteptat sa-mi revad sora retinuta de cei de la aeroport. Nici macar nu mi-au permis sa stau cu ea cat timp a fost acolo. Au lasat-o sa plece sambata la ora 00.30, abia dupa ce i-a sosit buletinul. O sa vorbim cu un avocat. Nu poate ramane totul asa”, a spus Midia.

La randul ei, Eva a declarat pentru Mediafax ca nu s-a gandit ca va trai asa ceva.
„Nu sunt o infractoare. Nici nu stiu ce am facut in aceste noua ore. Sunt cu nervii intinsi la maxim. Au vrut neaparat buletinul, desi aveam pasaportul. Nu inteleg cum de pana aici nu m-a intrebat nimeni daca am si buletin si pasaport. Nu sunt aceleasi reguli? Ne-au stricat vacanta!”, a spus Eva Alkardi.
Reprezentantii Biroului de Informatii din cadrul Politiei de Frontiera au declarat, sambata, pentru Mediafax ca la frontiera sunt optiti doar cetatenii UE care nu au documentele in regula, cartea de identitate sau pasaportul.

Ultimele stiri

Bani31 de minute inainte

Ai sa schimbi 500 de lei? O noua inselatorie face victime in centrul vechi al Bucurestiului!

Poliţia Capitalei a reţinut un bărbat de 50 de ani care se prezenta clienţilor unor restaurante drept angajat al localurilor...

Timp liber35 de minute inainte

Armata face spectacol in Parcul Carol cu tancuri si utilaje militare

Sfântul Gheorghe este patronul Forțelor Terestre ale României și de aceea, în fiecare an pe 23 aprilie este Ziua Forțelor...

Bani2 ore inainte

Bucurestiul.ro dat exemplu de Departamentul de Stat al SUA! Lovitura devastatoare pentru Gabriela Firea!

Bucurestiul.ro este dat ca exemplu de Departamentul de Stat al SUA in incercarea de a submina libertatea de exprimare a...

Bani17 ore inainte

Primaria Capitalei a marit impozitele. Vezi cat vei plati pentru o masina sau o locuinta!

Primăria Capitalei a adoptat săptămâna aceasta proiectul de hotărâre privind stabilirea nivelurilor impozitelor și taxelor locale începând cu anul 2019,...

Actualitate17 ore inainte

Gabriela Firea data ca exemplu negativ in Romania de catre Departamentul de Stat al SUA! In 2018 coruptia si spaga fac legea in Romania!

Corupţia rămâne un fenomen răspândit în România, iar mita este în continuare o practică obişnuită în sectorul public, se arată...

Timp liber1 zi inainte

Manele, nu pasarele! Firea anunta ca vrea mai multe baruri si terase in parcurile istorice ale Bucurestiului!

Primarul general  al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat vineri că se caută soluţii pentru desfăşurarea de activităţi de alimentaţie publică...